Mobilní operátor - detekce typu telefonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 14 21:19:51 CEST 2020

Napsala mi SMS paní hygienička Rážová, abych si nainstaloval eRoušku.
Fajn, asi je to dobře vymyšlená kampaň, protože si to prý lidi začali
hromadně instalovat, a i já to udělám.

Ale co mě zarazilo: mám 2 telefony. Oba jsou chytré a v tarifech mám na
obou povolená data. Jeden je ale ještě stará Nokia se Symbianem.
No a výzva k instalaci eRoušky mi přišla jen na mobil s Androidem.
Pro Symbian jistě žádná eRouška neexistuje.

Tak si říkám, jestli má operátor přehled o tom, jaký typ mobilu klient má?
Naivně jsem si myslel, že ne. Že ten mobil prostě vystupuje jen jako "mobil"
a nikoli jako "mobil s Androidem".
Nebo je to jen náhoda? Případně výzva na ten druhý mobil třeba ještě přijde?

PL