Re: OT: motor sekačky

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Říjen 10 10:19:26 CEST 2020

Ahoj Petře,

na bohatou směs to vidím také. U plovákového karburátoru bych si to
dovedl představit, když by vlivem nečistity jehla nedovírala přívod
paliva, ale jak fungují tyhle membránové, jen odhaduji. Je to už hodně
dávno co jsem se vrtal v nějakém motoru a techdy byly karburátory ještě
plovákové. Membrána se mi zdála v pořádku na to, že problém nastal v
podstatě skokově. Takže jsem to v rychlosti rozdělal a vyčistil jak to
šlo a zase složil. Asi to bude chtít víc.

Evžen