Re: Zelený laser a ptáci

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 6 12:58:28 CEST 2020

Já se přiznám, že jsem to taky zkoušel když tu šla o tom diskuze. Akorát
mám jen modrýlaser, ale zase má jeden watt. Fungovalo to velmi dobře i za
bílého dne. Lepší výsledky byly když ten paprsek byl rozostřený v místě
dopadu tak do 10 cm stopy.

úterý 6. října 2020 Krucinsky, Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>