OT Microsoft Office verze 2007 pod windows 10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 29 16:25:16 CET 2020

Velmi OT poznámka:
Pokud je něco napsáno ala psací stroj a naformátování mezerami a
prázdnými řádky, tak je to maximálně přenositelný formát.
Dalo by se slušně zobrazit před 30 lety v editoru Wordstar na CP/M, bude
to možné slušně robrazit i za 30 v nejnovějším editoru na nejnovějším
operačním systému, který v té době bude existovat.

A udělat dobře strukturovaný a přehledný text podle mě není o tom
používat 50 různých fontů, různých odsazení, a tolik barev, že to ve
finále vypadá jako buzivlajka.

PL