Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pátek Listopad 27 14:43:58 CET 2020

Dobrý den,

taky používám Onshape. Popisované problémy nemám, pouze občas vypíše
varování o snížení renderovací rychlosti, protože moje grafická
karta....bla, bla, v čemž má ovšem pravdu. Ale nijak mě to neomezuje.
Teď jsem si měřil rychlost připojení a píše mi to cca 55Mbit oběma směry
(Pilsfree přes wifi na vsi kousek od Plzně). To je tedy nějaký rozdíl.
Zajímalo by mě, co znamená v jazyku Vašeho kmene "složitější dílec".
Máte nějaký odkaz na Váš dokument na Onshape, že bych s tím zkusil
zatočit u sebe?
Docela by mě to zajímalo, jestli narazím na nějaké limity.

H.