OT: Android a firemní a soukromá SIM.

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Listopad 25 15:16:51 CET 2020

On Wed, Nov 25, 2020 at 02:58:49PM +0100, Martin Hanek wrote:
> Dobře, asi i toto by bylo použitelné, sice by se mi nikdo nedovolal, ale to by
> šlo nastavit přes ty SMSky.
> Xiaomi telefony v dosahu mám, tak se na to podívám, ještě ten Pixel 4a, jak to
> má..

Mimochodem mám starý Xiaomi Redmi 4X (dual SIM).  Nechal jsem si ho
koupit v práci a ač to zrušilo záruku, ihned jsem mu odemknul bootloader
a to MIUI šlo pryč a dal jsem tam LineageOS. Fakt nepotřebuju v mobilu
hafo nedůvěryhodných činských aplikací. Takže teď je na něm LOS 16
(Android 9). SIM sloty se vypínají přes Nastavení / Síť a internet / SIM
karty a tam jdou individuálně zapnout / vypnout. Lze zvolit defaultní
SIMku pro Mobilní data, volání a SMS (odděleně). Mě by se ještě líbilo,
kdybych si v kontaktech mohl zvolit přes kterou SIM se má volat. To lze
určitě nějakou placenou aplikací, ale nerad do telefonu dávám věci
navíc. Ale nevěnoval jsem příliš energie hledání jak to udělat.
--
Zito