Zavada lednicky?

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Listopad 22 21:17:03 CET 2020

Díky za objasnění.
Před asi dvěma roky v září mi v ledničce zmrznul a prasknul
dvacetilitrový demižón s jablečným moštem. Doteď vlastně nevím proč. Tu
ledničku jsme dostali od známých ale předtím i potom chladila úplně
normálně. Dal jsem tam mošt na odstátí a usazení kalu. Naštvalo mne to
tenkrát tak, že jsem byl rozhodnut ji vyhodit. Cca půl roku jsme ji
nepoužívali, pak jsme narychlo potřebovali ledničku pro nájemníky, tak
jsem ji zase zapojil a  od té doby funguje dobře. Zkoušel jsem kroutit
termostatem sem a tam ale spínal naprosto ukázkově. Mošt už do ní teda
nikdy nedám, co když je na něj alergická? Zajímala by mne příčina ale
asi se budu muset smířit s tím, že prostě jsou věci mezi nebem a zemí...

S.P.