Re: zvláštní závada na kotli Dakon 24 -

Středa Listopad 18 18:11:33 CET 2020

To já zálohu mám. Vedle ústředního topení mám ještě krbová kamna a
klimatizaci, která taky umí topit. Ale přišel jsem k tomu jako slepý k
houslím. Koupil jsem byt, kde to všechno bylo.

(Jinak taková běžná záloha - nouzovka je nějaký přenosný elektrický
přímotop, jako třeba horkovzdušný ventilátor. Ten mám taky.)

P.K.