Re: zvláštní závada na kotli Dakon 24 -

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Listopad 18 17:22:18 CET 2020

Měl jsem kondenzační Dakon, po cca 10 letech se najedou začal ztrácet
tlak v systému, po týdnu kdy jsem dopouštěl (byl prosinec a mrazy)
najednou kotel nestartoval. Po rozdělání stříkal pramínek vody přímo na
zapalovací elektrodu.

Pokus o zaletování mosazí se nepovedl, jak se na to chytlo plamenem, tak
se udělaly další díry. Nakonec jsem byl tak zoufalej (týden před Vánoci
sehnat kotel a ještě topenáře je mise nemožná), že jsem rozmíchal
klasický epoxid s kovovým plnidlem a díry zalepil. Přes lepené spoje
jsem ohnul tenký hliníkový plíšek jako ochranu před přímým plamenem.
Kotel v tomto stavu topil do půli ledna kdy jsem v klidu udělal výměnu.
Jen jsem stáhl teplotu topné vody asi na 40 stupňů ať to tak nenamáhám.

Takže ano, Dakon byl prima, jen ten výměník vydržel na můj vkus dost málo.

Petr