Re: Kalibrácia veľkosti obrázku - Linux

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 4 16:07:40 CET 2020

Podobně bude použitelný třeba i Inkscape, ale moc ho neznám, takže úplně
neporadím. Obecně pak jakýkoliv vektorový editor, ve kterém je bitmapa
vložená jako objekt a při manipulaci s ní se tato ve skutečnosti nijak
nemění.

Pro Windows existoval program UTHSCA Image Tool (ve verzi 3 je na
https://web.archive.org/web/*/http://www.compdent.uthscsa.edu/dig/pub/IT/IT3.zip).
Běhá zcela bez problémů ve Wine a možná by to šlo i s ním, nezkoušel jsem.

Jak už jsem napsal, používám LO Draw (protože i na milión jiných věcí) a
jsem zcela spokojen.

--
Jirka