Velky maly disk

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 2 13:00:41 CET 2020

Tak zkuste nejaky nabootovat z live media a kouknout do vystupu prikazu
"lsblk" .

Pokud i tento bude ukazovat neocekavanou velikost, disk bude mit nejspise
problem na urovni firmware, a pouzival bych ho na jine ucely, nez je
spolehlive ukladani dat.

JD