Osazovacka konecne uz

jurp jurp na volny.cz
Středa Květen 27 16:50:08 CEST 2020

S krokaci zcela souhlasim. Pokud tam nebudou serva tak rychlost z principu
nic moc. Proto v predchozim prispevku jsem psal otazniky u deklarovanych
rychlosti.

U toho srovnani ruka/2hlavy si dovolim polemizovat.
Pokud to bude jednoducha deska s par soucastkami tak ano, pripravny cas
bude delsi, nez cas osazovani. Ale zase na druhou stranu, pokud to bude tato
deska ve vetsi serii, tak pri napr. 100kusu budu v ruce uz nervozni. Ale porad
to jeste neni rentabilni na velkou profi masinu.
Je treba vzdy zvazovat, kdy je to jednodussi a rychlejsi udelat v ruce a i tak
to nekdy nevyjde.

JURP