[OT:] Hledam hospodu v Praze

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 21 13:36:26 CEST 2020

Znáš to "U Váhy"?
o je hospoda s pořádnou tradicí, třeba známá tím, že otevírala snad ve 4
ráno i s kuchyní.
Salonek nahoře je přátelsky světlý a zásuvka tam je.
Jídlo dobré, ceny lidové. Jen je to klasickej smíchov - tedy pajzl jak
se patří.
Zase je odsud blízko spoustu dopravy - vlak, bus, tramvaj...

https://www.tripadvisor.cz/Restaurant_Review-g274707-d4768620-Reviews-U_Vahy-Prague_Bohemia.html