cerpadlo na baterky - bylo RE: Ponorne cerpadlo

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Úterý Květen 19 21:09:14 CEST 2020

Zdravim,

mate nejaky tip na cerpadlo na baterky / akku ?

Pouziti: na zahrade je sud pod okapem a chci tou vodou zalit zahradku bez nutnost tahat kabel.

Diky

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )