Ponorne cerpadlo

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Květen 19 20:35:22 CEST 2020

Rok 2020 mam rok cepadiel...

od zaciatku roka odisli 2 cepadla u svokra, jedno u rodicov a dve u mna
doma...
Vsetko boli ponorne cerpadla s prikonom okolo 1 kW od roznych vyrobcov,
roznych typov.

kalove - Al-Ko
tlakove Al-Ko
do vrtu nerezove 8 clankove tusim Belumi
a este jedno tlakove a jedno kalove - vyrobcov si nepamatam, oba s asi
hlinikovym telom.

na 2 cerpadlach odisiel rozbehovy kondenzator
Belumi do vrtu sa zadrelo
na jednom nerezovom zhrdzavel nerez ( ;-) ) pod tesnenim a cez hrdzu okolo
tesnenia  sa pomalicky dostavala voda do vnutra az zhorelo.

a este mam 2, ktore som nestihol rozobrat...

Zivotnost cerpadiel je 2.5-5 rokov. Ja chcem cerpadlo, ktore namontujem a
ZABUDNEM a bude fungovat aspon 20 rokov !!!

Mate niekto tipy na vhodne
1. ponorne tlakove cerpado
2. kalove cerpadlo
3. cerpadlo do vrtu

Prikon minimalne 1kW, aby to aspon trochu striekalo a nekvapkalo z
otvorenej hadice ak okvapkova zavlaha pri dopravnej vyske aspon 5 metrov ?

;-(((

Nasiel  som stovky typov a vyrobcov s prikonmi od 200 do 900W... ale chcel
by som nieco spolahlivejsie...

Zlate liatinove NEponorne s 3-faz 1.5kW motorom, ktore funguje ako darling
u rodicov uz asi 46 rokov.... !!!

Dodo