Re: Termočlánky do betonu - problém?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Květen 9 10:25:39 CEST 2020

Neodpovím přímo na dotaz ale snad to bude také k věci.
Jo jo, měřit, měřit, měřit, mít přehled na desetinu stupně :-D
no nevím k čemu to je. Mně by stačilo měřit teplotu v místnosti,
případně na podlaze kvůli funkčnosti.
Čidla v betonu ??? A když se čidlo pokazí ?
Mám tady i "bourací kladivo" a na WC jsem musel podlahu vybourat bo tam
v tom betónu chybělo trocha cementu.
Vojenské stavby a jejich mistři se tady fakt podepsali.
Já vím, mně se to kecá když mám podlahové vytápění zdarma.
Bydlím nad přípojkovou místností, kde je v topné sezóně běžně i 50 stupňů.
Doma 26 až 27 a když na mně zazvonila sousedka a říkala, ty jsi zase
nahatej.
Ne nebyl, jen v trenkách bo to jinak nešlo.
Hezký den,
Jindra Polívka