MSC BASIC pre 8052

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Květen 7 21:36:26 CEST 2020

Ahoj Jano.

Diky, pozriem a dam vediet.
Som v DE a ako to vyzera, tak skoro sa ani na SK a ani do CZ nedostanem.
Nemam chut stravit dva tyzdne dovolenky niekde vo väzeni, to mozem ostat
rovno tu. Roboty mam aj tak vyse hlavy a este viac ako normalne.

Riso.