Arduino - platnost #define

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 6 14:47:22 CEST 2020

Zdravim,

trochu tu valcim s arduinem, mozna spis s C.

Mam tu nejaky bastl, kterym v podstate kopiruju M5Stack, tj., ESP32 s
prilepenym displejem ILI9341, nic zvlastniho. Protoze chci pouzit puvodni
M5stack knihovny a nesedi mi displej (otoceni je jinak), tak jsem upravil
puvodni knihovny pro praci s diplejem, zadrhel je samozrejme v tom, ze pak
nechodi s originalem.

Chtel jsem do hlavniho souboru zapsat neco jako:

#define ABCD

v knihovnach nasledne

#ifdef ABCD
#else
#endif

Logicke, jednoduche - lec nefunkcni. Jak se definice dedi a zpracovavaji v
ramci projektu? V ramci hlavniho kodu natazeneho v IDE to jde, ale v
knihovnach se to tvari jako nedefinovane, tusi nekdo, kde by mohl byt
problem? Je dost pravdepodobne, ze neco nechapu, nebo delam blbe...

Diky.

Pavel Kutina