[OT] Cyklo - vrzajici brzdy

Pondělí Květen 4 19:02:43 CEST 2020

Me se osvedcily takove tribarevne, dlouhe - sice 4 staly asi 350Kc ale
brzdily skvele, zadne efekty a vydrzely fakt dlouho (pokud se nejezdilo
ve snehu) Ted na tu cenovku nostalgicky vzpominam, co mam kotouce a jak
mi to tehdy prislo pekelne drahy ;-) (ale kotouce jsou super, i kdyz
maji taky svoje uskali, hlavne IMHO nedochazi k teplotni dilataci rafku
a praskani dratu...)