RE: ještě KICAD

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Květen 1 15:50:01 CEST 2020

Levné je např. JLC. Ospobně používám AllPCB, kvůli rychlosti dopravy. V obou případech je myslím u malých desek největší část ceny doprava. All od 5 ks, JLC asi taky.

V pravé liště je nástroj via/průchodka.

PH

Od: Jirka Mww
dodělal jsem tady v KICADu dvouvrstvou desku  cca 15 x 12 cm a chtěl bych poprosit o radu, kde ji dát v Číně vyrobit ve 3 - 4 ks.  Termín není kritický, spíš mě zajímá cena a tolerantnost výrobce k případným drobným chybám. Dlouho jsem žádnou desku nekreslil, takže je to zase taková začátečnická práce.
  . Vím že to tady nedávno šlo, ale v té době jsem to neřešil.

Ještě bych chtěl poprosit o radu, jak přidat nějaké prokovy mezi vrstvami rozlité mědi GND na obou stranách.  Mám tam dost rozlitého GND  a rád bych ji na více místech propojil.