Re: Umřela mi páječka TS100.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 31 11:50:05 CEST 2020

Mám dvě, jedna doma , druhá cestovní a je s ní hrubě zacházeno, jednou mi
spadla a je rozštípnutý tel plastový kryt. Lze ho ale objednat.
Zatím fungují obě bez problému.

Ale odešel mi OLED display u USB  U/I/P průchozího měřiče.   Vypadá to, že
tomu předcházela statika, když jsem po něm sahal když byl v nabíječce v
zásuvce, přeskočila jiskřička ( píchlo to) jak jsem byl nabitý chůzí po
bytě.