Re: Problém WhatsApp

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Březen 26 22:01:10 CET 2020

;-)))
To je cielom - VYPNUT (sa).

Neulahci rezim komunikacii, ale ulahci mne tym, ze pravidelne
vypnem...obrazne i doslova...
Co sa tyka mnozstva, je uplne jedno, ci je to v 1 aplikacii, alebo v
desiatich... aj tak potrebujem vybavit vsetko, ale robim to v "pracovnom
case" a potom mam cas aj pre seba.
Je to taka ochrana, ked clovek uz odmieta poskakovat ako "opica na gumicke"
aj o 3-tej rano ...
Ked 2-3x do tyzdna volaju z Indie, ze mam nieco riesit u lokalneho
zakaznika (SK), lebo automat nahlasil poruchu, a nepaci sa im, ze som
nevrazivy a malo komunikativny ...
a vysvetlovat zakazdym,  ze u nas su 2 hod.  po polnoci a zobudili ma po
hodine  spanku, aby mi oznamili, ze mi poslali mail s podrobnejsimi
informaciami...
To cloveka prestane bavit, a do rana *to pocka*.

A ked chcem byt "dobry", tak vypnem len data ( WiFi, aj mobilne)... Ti, co
nutne potrebuju, zavolaju a ti ostatni... pockaju...

Pripadne ak cestujete cez viacero casovych pasem, rychlo sa to naucite. Pre
nasinca je idealna amerika ( povedzme -6 az -9 hodin voci domacemu casu ).
Doma (SK, CZ) pridu ludia do prace a medzi 9-10 "po rannej kave" maju snahu
vsetko vyriesit !!! mailami, apkami, ... akokolvek... a ak do 5 minut
neodpoviete, tak volaju.
Tak max po 3-om telefonate niekde medzi 01:30 a 01:45 miestneho casu napr.
v USA v prvu noc po prilete,...unaveny z "30-hodinoveho dna",  _budete_ mat
vypnuty telefon.
;-)))  a vsetky dalsie noci uz preventivne pred odchodom do postele.

Dodo

št 26. 3. 2020 o 19:31 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):