Li-Po baterka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 25 20:07:00 CET 2020

https://www.lipolbaterie.cz/navody/nafouknute-lipol-baterie/

Já jsem zkusil ten pytlíček propíchnout špendlíkem. Baterka si "odfoukla" a
zdálo se, že funguje.
Nicméně je to jako s tím dlouhodobým vybitým stavem. Velký vnitřní odpor a
baterie nejde nabít na koncové napětí 4,2V.
Tedy jde, ale to napětí nedrží.
Na nějaké svícení LEDkou, ale už  ne do modelu.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>