Re: Přesnost měření (Fyzika pro 6 třídu)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 20 09:14:25 CET 2020

Hmm, já zase slyšel agilního novináře, jak se hádal s nestlé, proč je v
českých lentilkách víc cukrové hmoty a méně čokolády, než v německých
smarties. A nbyl schopen pochopit, že je to proto, že lentilky jsou
placaté a smarties kulaté, a koule má optimálnější poměr plochy a
povrchu než čočka a cukrová hmota je prostě obal na čokoládě.

Takže ten nezvládl ani matematiku ze základní školy.