Bylo: Casomira pro venkovni RC drahu - ted hledame auticka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Březen 9 20:26:46 CET 2020

To jako hledáš RC model?
Levnější budou s DC motorem, 4xAA baterkou a bang/bang ovládáním 27MHz
(všechna autíčka pojedou najednou při jakémkoli ovladači)

Ale zase mohu konstatovat, že jsem si koupil levné rádio a ono funguje:
https://www.aliexpress.com/item/33011999417.html