Re: OT: trubka rozvod vody, menší průměr

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Březen 3 21:16:20 CET 2020

Zdravím,

kupte si pár fitinků navíc a zkuste si to. Důležitá je pasta. Zkoušel
jsem to bez ní, jako tavidlo kalafunu, ale stálo to za h.... Kalafuna
měla tendenci hořet a na trubkách nechávala škaredé černé ohořeliny a
než se stihly trubky a cín ohřát, tak kalafuna vyhořela a zoxidovala plochy.

Bude se Vám to zdát drahé na několik málo spojů, ale fakt je pasta
základ na slušný spoj.

Petr