Re: Lazarus+MacOS+sériová linka

Tomas Martinec tomas.martinec na centrum.cz
Úterý Březen 3 14:00:35 CET 2020

Díky za nakopnutí. Bohužel se mi stále nedaří dát to dohromady. Musel
jsem udělat drobné úpravy v tom zdrojovém textu z fóra, jinak to nešlo
přeložit. Moje verze vypadá takto:

Var Attr: TermIOS;

FHandle := fpopen(FDevice, 0_RDWR or 0_SYNC);
tcgetattr(FHandle, Attr);
Attr.c_cflag:= Attr.c_cflag or CREAD or CLOCAL;// --> This is the line
that fixed the issue
//Do fix your other attributes here aswell, like ispeed, ospeed, etc...
tcsetattr(FHandle, TCSADRAIN, Attr);// Take a look at the documentation
of this call to see what constant (TCSADRAIN) you want to use.

Bohužel to stále zamrzá na tom fpopen, k nastavení atributů se program
vůbec nedostane. Pochopil jsem to správně? Co dělám špatně?