repasacia olovenych aku v Pakistane

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Březen 2 10:47:03 CET 2020

Lopaty z kolejnic. Úžasné.
https://www.youtube.com/watch?v=yNt5DPfv8kY
aze

From: Jirka Mww
Sent: Sunday, March 01, 2020 6:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: repasacia olovenych aku v Pakistane

Já jsem zase viděl dokument, jak borec nasbíral pytel hliníkových plechovek od nápojů a
udělal z toho hrnec i s poličkou a oušky.  Jen tak, odlil to do hliněné formy - díry na dvorku, pak očistil
a šel to prodat na trh.  Myslím, že my tady v Evropě ty věci vidíme moc složitě.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

     Bez virů. www.avast.com