Re: Magnetická úprava vody

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Červen 30 23:16:30 CEST 2020

Také mne trápí výrazně tvrdá voda.

a) Možná bych věděl o experimentu pro získání dat na vyhodnocení vlivu
magnetismu.

Totiž. Bydlím v paneláku  a nademnou je dalších 8 bytů. Máme plastový
rozvod vody. Pokud

by se našel dodavatel "dospělých" magnetů, mohl bych po instalaci na
první (druhé) společné schůzi

namátkově a samozřejmě anonymě navést diskuzi o jakosti vody, kruhů na
čaji a výskytu rakoviny. :-)

b) Živá a mrtvá voda dost možná funguje na principu změny PH vody vlivem
rozpuštěného O2 a H2.

Mým rodičům jejich vlastnoručně vyrobený aparátek (za pár drobných)
pomáhá. Pravděpodobně

lehce kyselá voda neprospívá jedné skupině bakterií na povrchu kůže a
následně zásaditá lázeň dorazí

zbytek. Proto se rány rychleji hojí. Nezatracoval bych ji, ale zároveň
nepil z důvodu materiálu elektrod.

c) Pan Anděl zmiňoval 3 druhy (30.6. 0:14)

Ještě existuje reverzní osmóza. Pít destilovanou vodu samozřejmě není
OK, ale pokud by se

míchala s původní vodou třeba i 1:1, tak by mohlo zarůstání potrubí zbrzdit.

Honza