Re: Magnetická úprava vody

Turbyho turbyho na gmail.com
Úterý Červen 30 15:44:50 CEST 2020

“barevna kola” na vode se obcas delaji (par tydnu ci mesicu delaji, pak zase nedelaji) i u nas uz minimalne od 80 let a s “magnetovanim” vody to nema zadnou souvislost. spise je tam soubezna souvislost s obsahem dusicnanu. ale i tato korelace muze byt jen domela. zpusobovat to muze i neco jineho co se do vody v dane dobe dostane stejnym mechanizmem jako ty dusicnany.

nikdy jsem nepatral cim je to konkretne zpusobeno. treba to tu nekdo vi a pouci me.