Re: Magnetick� �prava vody

Úterý Červen 30 00:14:02 CEST 2020

Co jsem se o to zajímal - dají se udělat tři druhy vody.  Živá, mrtvá a
magneticky upravená.
Voda má molekuly elektricky polarizované a údajně vytváří (nebo je
schopná vytvářet) řetězce několika molekul. Zatím co živá a mrtvá voda
vzniká na kladném a záporném konci elektrickou polarizací (píše se o
elektrolýze)
http://o-mrtve-zive-vode.blog.cz/0810/elektrolyzer
v magneticky upravené vodě by se měly molekuly řetězit do jakýchsi kroužků.

Je údajně prokázané, že magneticky upravená voda víc rozpouští minerály.
Což je dobré třeba pro praní, nebo mytí nádobí, ale hygienici ji
nedoporučují pít, protože by mohla způsobovat úbytek (rozpouštění)
minerálů v těle. Nejspíš ty účinky na organismus nebudou příliš
prokázané, protože skutečně hodnověrný výzkum by něco stál a kdo by se
takovou blbostí zabýval... Tak to hygienici zakážou / nedoporučí. Živá a
mrtvá voda na tom bude s probádaností asi podobně, proto je tady prostor
pro léčitele, šarlatány a šamany, čímž k tomu technicky smýšlející
veřejnost přistupuje s nedůvěrou.

Anděl