napatova referencia

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Červen 29 22:39:42 CEST 2020

prebehol som data od maja 2019, kedy som to zacal merat a nasiel som dva
pukance. Vzdy negativne, ale obidva mensie, ca. 10-15uV
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/referencia/20190731.png
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/referencia/20190918.png

to aby si clovek postavil 3 referencie, diferencialne zosilnovace a
urobil tam hlasovaciu logiku, ze ktorej zenerke preskocilo... Zrovna
take staviam pre ako vikendovy projekt 7 atomovych/GPS hodin co mame v
CERNe :-) Zacalo to ako dalsi projekt, kde mozem mat 22 panelovych
merakov, ale pri pripajani signalov som zistil, ze GPS 10MHz referencny
oscilator v LHC zjavne zasiahol blesk, takze sa nelockuje an druzice.
Tym som firme usetril minimalne den velmi otravneho hladania problemu
pri spustani, co je pri prevadzkovych nakladoch 0.25M€/hod pomerne
zaujimava uspora, takze sa z vikendoveho projektu stal oficialny :-)

b.