IP telefonie a telefony Cisco

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Středa Červen 24 19:40:53 CEST 2020

Me na CANu spis mrzelo, ze ma limit 8 bajtu na paket a je potřeba SW nadstavba, takze paketovy protokol s 64 bajty payloadu je bozi a naprosto prirozene pouzitelne rozsireni.

Takhle vezmu libovolnou strukturu { u32 typ; u32 value; float gain; float offset } a poslu celou s delkou 16 bajtu a cislem senzoru jako ID message. bez nejake softwarove nadstavby.

Zaroven je to pripravene integrovat meteostanici a další senzory v budoucnu.

A funguje to a rano všechny moduly zily a posilaly data :-)

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, June 24, 2020 2:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: IP telefonie a telefony Cisco

Jasně, to se nabízí, že je to něco jako školní projekt.
Jen mi to přišlo docela zábavné. Sami tvůrci ten CAN FD prezentují jako řešení tam, kde již propustností klasický CANbus nestíhá. A to mi zrovna u monitoringu vlhkosti v květináčích přišlo úměvné.
Snažil jsem se představit si tu neskutečnou hromadu květináčů, kterou byste musel mít, aby to mělo skutečný smysl řešit takto. ;-)

PL