Prosim pomozte mi zmanipulovat hlasovanie na fore ST

Úterý Červen 23 20:33:10 CEST 2020

Taky jsem zahlasoval, ale na druhou stranu chapu trend, aby nejake
registry, architektura nebo vubec typ a vyrobce procesoru mely
programatora vubec zajimat, az na velmi specialni aplikace samozrejme,
tech je ale zlomek...
Z toho pak asi vychazi cim dal vetsi obliba projektu arduino pro vsechno
mozne, nastavite uplne jiny procesor a ono to asi bude v mezich beznych
aplikaci fungovat.
Na narocnejsi projekty pak linux.