zálohování kontaktů z telefonu

Pátek Červen 19 21:17:54 CEST 2020

Dobrý večer,

mám následující problém. V telefonu (Adroid 9) mám zvlášť aplikaci
Telefon a zvlášť Kontakty. Když jsem importoval kontakty ještě ze
starého telefonu, nevím jestli jsem něco neudělal špatně, ale objevily
se mi jen v aplikaci Telefon. Nové kontakty, které jsem pak přidával, se
objevují i v aplikaci Kontakty. Když jsem udělal export kontaktů do
souboru, exportuje se jen ta aplikace Kontakty. Jak mohu exportovat
kontakty z aplikace Telefon? Nebo jak je všechny dostanu z aplikace
Telefon do aplikace Kontakty?

Anděl