Jak skladovat pastu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 17 15:25:37 CEST 2020

Nevím, jak se to správně má dělat.
Já pasty skladuji ve dveřích lednice, v nejvyšší poličce. Ta už je dost
vysoko, takže tam nedosáhnou děcka a nebudou to případně chtít cucat.
Mám tam několik čínských past a jednu japonskou Koki. Ta Koki je z roku
2010 nebo 2011, některé ty čínské jsou ještě starší, většina je novějších.
Něco ve stříkačkách (včetně té Koki), nové ale už kupuju v kyblíkách.
Vyschla mi jediná, nějaká hodně stará Heima v kyblíku (koupeno někdy
kolem roku 2000), ale ta byla divná od začátku.
Když si čas od času vzpomenu (tak jednou na 14 dní) tak ty pasty ve
stříkačkách otočím.
Ty v kyblíku před aplikací šablonou občas promíchám (ne pokaždé, opravdu
jen občas). Případně před zamícháním kapku pár kapek isopropylu.

PL