stm32 - dithering pwm pres dma, dotaz...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 16 10:09:49 CEST 2020

> Je to dane tim, ze jadro procesoru "plave" - LDO vyuziva VCAP (vnitrni nebo vnejsi) jako "pumpu"
> a nabiji ho pri poklesu pod nejakou uroven.

Hm.

Tak takyto efekt by som necakal.

> Tim se meni napeti jadra a ostatnich periferii s periodou kolem 10-12 s,
> coz muze ovlivnit zpozdeni delay lines v HRTIM (a mirnou zmenu stridy).

Hm.

Ten HRTIM je asi jedina periferia, ktoru by toto mohlo navonok viditelne
ovplyvnit...

> Muzu zkusit doporucit dva principy:
> a) pouzit MCU s vnejsim VCAP pinem a
> vnejsim LDO,

S tymto je ten problem, ze AFAIK 'F334 a 'G474 su jedine dva STM32 s
plnohodnotnym HRTIM (t.j. aj s delay line); a ani jeden z nich nema
vyvedeny VCAP.

Ano, ja viem, ST v pripade seriozneho zaujmu vyjadreneho v M$ rado vyrobi
mensiu seriu par desiatok milionov kusov v zakaznickom prevedeni, kde bude
ten VCAP vyvedeny... :-)

> b) zrychlit samocinnou rekalibraci HRTIM

Hm. Tak som si pozrel AN4539 a skutocne:

It is recommended to have the periodic calibration enabled, with the lowest
calibration
period (2048 x tHRTIM (= (14 µs v 'F334))) as default condition.

Dobre vediet...

wek