Doporucte UPS na doma

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Středa Červen 10 13:36:37 CEST 2020

Dlouhodobe funkcni je PowerWalker, ale zena mi ho doma zatrhla (je ve skladu) kvůli ventilatoru.

--
S pozdravem

Tomáš Dresler
+420 606 756 606

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Wednesday, June 10, 2020 12:47 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Doporucte UPS na doma

Dobry den

shanim nejakou UPSku na doma, vykon tak do 1000VA staci, ale chci aby mela aspon 4 plnotucne aku 12V/7Ah aby to chvili vydrzelo.
Staci offline ci line interactive, hlavne to nesmi vydavat zadny hluk kdyz je v klidu.

Co jsem koukal tak 4 AKU maji UPS s vykonem tak 2000VA a vetsi, a taky vsude pisou nejaky hluk, ale nepisou zda to je v klidu nebo jen kdyz to pracuje.

Nemate nekdo doma ci v praci neco co by odpovidalo pozadavkum a mate s tim pozitivni zkusenot ?