OT: problémy s balíkem z TME

Úterý Červen 9 21:29:16 CEST 2020

Dobrý večer,

TME zase asi vymyslelo novinku. Přišel mi balík a protože jsem zrovna
nebyl doma, snažil jsem se ho přesměrovat na úložné místo PPL. Nešlo to,
prý proto že mi to poslali jako firemní balík. Ten nemohou uložit a ani
nechat na rozvoz na další den, jen doručit, nebo hned poslat zpět. Dřív
to vždycky šlo domluvit, že to doručí další den, pak zavedli parcell
shopy a mělo by to tedy skončit tam. Tak jsem napsal do TME a jsem
zvědavý, co bude dál. No snad mi poštovné nenaúčtují dvakrát. Nejspíš
ten firemní balík posílají levněji, ale poštovné mi počítají (alespoň
myslím), pořád stejné.

Anděl