Re: Klíč Peugeot

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 7 18:40:30 CEST 2020

Laicky bych řekl, že po přehození chipů to musí fungovat. Na desce
takhle od pohledu není nic, co by mohlo fungovat jako nějaký dodatečný
"klíč".

Ale asi bych je nesundával horkovzduchem, ale nějak jinak. Bude v tom
zřejmě EEPROM, a té při nějakých 250 stupních přece jen asi trochu
snížíte zbytkový náboj, který nese kód.
Už teď si ho asi dlouho pamatuje, a ještě asi dlouho pamatovat má, tak
bych ji zbytečně netýral.

Kdyby to bylo ale moje, tak bych se určitě pokusím zprovoznit ten
stávající tišťák. Je velmi jednoduchý, těch pár cestiček propískat a
případně opravit je na chvilku.
Nejde o těch 110 Kč. Ale to případné sundání a zase zapájení chipů bude
možná víc práce než prohlídka a oprava.  Navíc budete čekat měsíc, než
to z Číny dorazí.

PL