Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červen 1 14:44:52 CEST 2020

Rozdeleni disku je tady dele, NAS disky maji udajne jiny firmware, nejak
"optimalizovany". Nijak jsem to neresil, vyrobce NASu pise, kterou jsou
kompatibilni a ty jsem pouzil. A stejne postupne odchazely.

Martin Hanek