Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 29 10:47:07 CEST 2020

No v používání mi v první řadě zabránil TB :) Ano, mohl jsem ho
reinstalovat, celou databázi mailů natáhnout zpátky, obnovit nastavení, ale
proč bych to dělal? Aby mi to udělal za půl roku znovu? Jo, byl jsem lehce
naivní a nechal jsem automatické aktualizace, myslel jsem, že na mailovém
klientu není co dodrbat, ale vysvětlili mi to. Takže mám mailer, který se
roky nepoužívá, roky nemění a zatím je ještě nějak podporovaný v systému
(ale u Win 10 už ne, ale ty taky doma nepoužívám ze stejných důvodů, jako
ten TB) a zaplaťbůh se neaktualizuje.

Odbočím - mám rád techniku (včetně SW, samozřejmě), kterou můžu používat
denně, a nebo taky jednou za dva roky - prostě podle MÉ potřeby. A to, aniž
bych se musel po dvou letech učit jiný ksicht, funkce a přemýšlet, co s tím
udělat, aby to šlo vůbec spustit. Ano, jsem dost konzervativní, ale možná
mám jenom rád svůj čas a nerad jím plýtvám na zbytečnosti (a řečím o
bezpečnosti bych se skoro vysmál, to by měl řešit poučený uživatel a
antivirus, pokud se tento přece jen uklikne - pokud mne paměť neklame, RFC
se nezměnilo, takže transport funguje pořád stejně).

Pavel Kutina