Re: [OT] mrveni mailu - doporučte klienta

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Červenec 29 09:30:40 CEST 2020

Ja tomu nerozumim. Proc si tam nedate Thunderbirda, pomackate moznosti
zobrazeni, vyberete vzhled a doplnky, pripadne upravite css podle obrazu
sveho?
Na rozdil od vseho ostatniho je to rozsireny, tj. zivy, vyvijeny,
bezpecny, standardy splnujici a dosti flexibilni klient. Zit s nejakou
obskurnosti je vzdy jen cesta k potizim.
Daleko lepsi je zatnout zuby a zvyknout si na neco noveho. A za tyden uz
si clovek ani nevzpomene.

J.