Re: simulovaná gravitace

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 20 20:34:42 CEST 2020

Ale vždyť ti píšu. My jsem udělali to hlavní - rozhodli jsme, že se to
tak udělá.
Nějakou realizací se už zabývat nebudeme, to je pod naší úroveň. To už
je práce pro subalterní pracovníky.

Je třeba se na věci dívat z nadhledu, jak nám to ukazuje třeba Evropská
komise.
Oni udělají tu hlavní práci - například rozhodnou, že většina aut budou
elektromobily a do pár let budeme CO2-free.
Nějaké přízemní věci jako je vlastní realizace už je práce pro mnohem
méně důležité lidi tam dole.
Nějaké tahání distribučních vedení, to zvládne kde kdo. Ale udělat to
špičkové rozhodnutí - na to už musí být hlava.

PL