MythBusters (bylo: OT: Bluetooth v letadle)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Červenec 15 01:31:20 CEST 2020

On 15.7.2020 1:22, Petr Labaj wrote:
> No asi ano.
> Ale tu polovinu by si odnesl každý z nich. Takže dohromady z obou vlaků
> je to stejná kupa šrotu, jako by jeden vlak narazil do dokonalé tuhé
> překážky.

Takto som to myslel a ono podla fotiek to aj tak nejak dopadlo...
Ma to svoju logiku, je rozdiel narazit do betonovej steny, alebo do
poddajnej prekazky.

> K Mythbusterům: asi už to mnozí zaznamenali. Zemřel Grant Imahara, ten
> asijsky vypadají člen "mladého týmu" Mythbusterů, který tam dělal
> robotiku a automatizaci.
> Moderoval v televizi mimo jiné třeba i robotické souboje (ty já teda moc
> nemusím, protože se tam roboti rozmlátí a je mi to líto).
> Sympaťák. Bylo mu 49 let, prý výduť na mozku.
> RIP.
> :-(

Ano.. osobne som to velmi nesledoval, len viac-menej nahodne par casti
pred par rokmi. Ochvilu budem mat jeho vek. Z blizkeho okolia som poznal
cca 5 ludi, co v tomto veku "odisli". Radsej nekomentujem...

miro