Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červenec 13 09:31:57 CEST 2020

To máte pravdu, ale ti bystřejší (studenti) takto rychleji pochopí, že
takhle se brigáda nedělá a ukecávání lidí není žádná seriózní práce. Nekdo
z vas by to chtel delat? A to nemluvim o tom, ze jim obcas naleti nejaky
starsi clovek na ty jejich sladke reci. Techto lidi je mi lito. To skoleni
pro studenty je ve stylu nalejvarny, kde zakaznik je treba oskubat/prodat
mu sluzbuat za kazdou cenu. I kdyz ji vubec nepotrebuje.  Ti brigadnici vi
do ceho jdou, musi na to mit koule. Slusni lide se k takovemu businiesu  a
brigade nesnizi. Ti co ano,  musi obcas podstoupit masaz. O to driv s tim
seknou.