WiFi router naopak

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červenec 10 19:45:12 CEST 2020

Podle meho potrebujete router, ktery umi bezet v rezimu bridge. Nebo
zkusit nektery z extenderu, ktere maji ethernet port.
https://www.alza.cz/levne-wifi-extendery/18854593.htm#f&limit=-1--1000&cst=1&cud=0&pg=1&pn=1&prod=&par669=669-2207&sc=816

Ten vas by podle vseho pouzit nesel.

PS: Nejsem affiliate alzy, jen maji docela dobre vyhlodavani ;)

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>