Re: Re: Záhady kolem elmag. plynového ventilu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 9 22:48:49 CEST 2020

Ve firmě jednou řešili odcházející elektromagnetické ventily
vzduchotechniky. Ob měsíc jedna, náhodně.

 Paralelně k cívkám dali varistory.
A od té doby byl klid. V našem případě vadily krátké napěťové špičky při
rozběhu motorů.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>