Bluetooth v letadle

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 9 22:37:00 CEST 2020

Viděl jsem nějaké video o elektroautech Tesla. V dalších modelech se prý
řeší omezení rozsáhlé kabeláže tím, že bude vše ovládáno bezdrátově.
Asi vědí, co dělají, ale přijde mi to dost odvážné....
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Thursday, July 09, 2020 8:18 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Bluetooth v letadle

Autopilot potřebuje vzdušnou rychlost, výšku, kompas a horizont.
Všechno z toho se dá měřit a měří na základních fyzikálních principech
(tlak, rozdíl tlaku, magnetické pole země, gravitace).

Sakra to bude havárií, až se víc začnou víc používat autopiloti v autech.
Dítě si na zadní sedačce pustí hru, a hned je hromadná havárie na
dálnici. ;-)

Myslím, že ani výrobci letadel a aerolinky nějaké to rušení technikou
cestujících moc vážně neberou (což koresponduje se závěry pokusů těch
MythBusters ;-) ).

Pokud by to brali vážně, tak by k tomu přistupovali jinak. Nebyl by přece
žádný velký problém projet scannerem před vzletem celé spektrum,
případně to měřit i za letu.
Třeba terorismus vážně berou, proto pasažery grilují rentgenem ze všech
stran. Ale na nějaké rušení sere Bílý tesák.

PL