OT: Bluetooth v letadle

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Červenec 8 23:34:37 CEST 2020

Experiment, po ktorom som to prestal sledovat ja, bol ked skumali ci
moze pochodujuca rota/prapor zborit most  (podobne ako sa stalo
napriklad pred casom v Rakusku -
http://www.naseostrava.cz/zpravy-29/pod-pochodujicimi-vojaky-se-zritil-most)

Zjavne nepochopili princip problemu a hlavne sa pokusali pomocou roznych
vtipnych a zabavnych zariadeni dupnut tak silno, aby prelomili nejaku
dosku.

Bolo ich takych viac, ale toto bol ten, po ktorom som si povedal ze staciko.

-m-